Urologo paslaugos

Arvydas Varaneckas

Medicininių konsultacijų klinikoje teikiamos urologijos paslaugos. Jauki aplinka, nuodugniai atliekami tyrimai, atsakingos konsultacijos ir profesionalus urologas Klaipėdoje – visa tai ne tik gerai Jūsų sveikatai, bet ir maloniam apsilankymui.

Urologas tiria ir gydo:

• inkstų ligas (akmenligę, inkstų geldelių uždegimą ir kt.),
  • šlapimo pūslės ligas (uždegimą – cistitą, šlapimo nelaikymą, dirglią šlapimo pūslę, kt.),
  • prostatos ligas (prostatitą, gėrybinį prostatos išvešėjimą; atliekama ankstyva prostatos vėžio diagnostika),
  • sėklidžių ligas (uždegimą, venų išsiplėtimą; atliekama sėklidžių vėžio diagnostika),
  • varpos ligas,
  • urogenitalines infekcijas (tepinėlio, šlapimo tyrimo atsakymai pateikiami konsultacijos metu arba tą pačią dieną),
  • erekcijos sutrikimus.

Atliekami tyrimai ir procedūros:

• klinikiniai, biocheminiai, hormoniniai ir kiti tyrimai,
  • mėginių paėmimas ir tyrimas: tepinėlio iš šlaplės, prostatos sekreto, prostatos sekreto pasėlio su antibiotikograma, šlapimo pasėlio su antibiotikograma,
  •  urogenitalinių infekcijų nustatymas: trichomonozės, chlamidijozės, gonorėjos, sifilio, grybelinės infekcijos, kitų sukėlėjų. Pageidaujant galimas anoniminis ištyrimas.

Instrumentiniai tyrimai ir procedūros:

• inkstų, šlapimo pūslės, prostatos echoskopija pilviniu davikliu (atvykti su pilna šlapimo pūsle),
  • prostatos echoskopija ertminiu davikliu,
  • prostatos masažas,
  • erekcijos sutrikimų gydymas “Renova” aparatu.

Kitos paslaugos:

• tepinėlio paėmimas,
  • prostatos sekreto paėmimas,
  • kraujo mėginio paėmimas,
  • kiti reikalingi tyrimai,
  • konsultacija ne darbo dienomis.